24 Şubat 2014 Pazartesi

17 Şubat 2014 Pazartesi

Çekiliş Zamanı!!!

Hazır blogumla ilgilenmeye başlamışken bunu sizlerle de 
kutlamak istedim. 
Bir önceki yazımı okuduysanız orada hazırladığım kutumu çekiliş
için kullanmaya niyetlenmiştim. 
Şimdi içini doldurmuş şekilde karşınızda!



Lafı fazla uzatmadan içerisindekilere değinmek istiyorum.
She Edt
Pantene Isıya Karşı Koruyucu Sprey
Pantene Saç Bakım Jeli
Avon Feminine Temizleme Jeli
Orıflame Soothıng Yüz Yıkama Jeli
Watsons Duş Jeli
Watsons Lip Balm
Hobby Şampuan
Orıflame Göz Kalemi
Yapıştırma Aparatı
Cüzdan
Saklama Kabı
Tarak


Çekilişe Katılmak İçin;
GFC'den (Sayfamın sağ kısmındaki üyelik bölümünden) bloguma üye olmanız.
Blogunuz varsa öncelikle blogunuzda eğer yoksa herhangi bir platformda 
çekilişi duyurmanız.

Ek Haklar Sağlayan Şartlar;
Facebook takibi (+1 hak)
Instagram takibi (+1hak)
Twitter takibi (+1hak)
Google Plus takibi(+1hak)
Bloglovın takibi(+1hak)
Ekstra çekiliş paylaşımları (+1hak)

*İsimlerin üzerine tıklayıp sayfalara ulaşabilirsiniz.

*Takip ettiğiniz isim, paylastıgınız lınk ile mail adresinizi yorum olarak 
bırakmanız yeterli.


Belirtmem gereken hususlar;
Ürünlerin hepsi benim tarafımdan alınmıştır.
Ayrıca hiçbir ürün kesinlikle kullanılmamıştır.
Kargo ücreti bana aittir.
Çekiliş süresi tam net olmamakla birlikte "Kapandı" yazana 
kadar geçerlidir.


Çekişilimde yer almanız beni çok mutlu edecektir.
Şimdiden herkese teşekkür eder, bol şans dilerim.



Sevgiyle Kalın^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder